GYIK
Parancsok
▾ Hogyan erősíthetem meg a megrendelést?
1. Válassza ki a termékeket, és tegye őket a kosárba.
2. A fizetés folytatásához érvényesítse a kosarat.
3. Adja meg szállítási címét.
4. Válassza ki a Szállítási mód.
5. Válassza ki a Fizetési mód .
6. Ellenőrizze számlázási címét.
7. Erősítse meg megrendelését.
8. A megrendelés érvényesítése után megrendelést visszaigazoló e-mailt kap.
9. A csomag kiszállítása után azonnal e-mailt küldünk Önnek egy linkkel, amellyel követheti a megrendelés szállítási lépéseit.
2. A fizetés folytatásához érvényesítse a kosarat.
3. Adja meg szállítási címét.
4. Válassza ki a Szállítási mód.
5. Válassza ki a Fizetési mód .
6. Ellenőrizze számlázási címét.
7. Erősítse meg megrendelését.
8. A megrendelés érvényesítése után megrendelést visszaigazoló e-mailt kap.
9. A csomag kiszállítása után azonnal e-mailt küldünk Önnek egy linkkel, amellyel követheti a megrendelés szállítási lépéseit.
▾ Rendelés állapota/Megrendelés visszaigazolása
A megrendelés előrehaladásának megtekintéséhez egyszerűen jelentkezzen be ügyfélfiókjába az e-mail címével.
A hozzáférési kódot e-mailben küldjük el Önnek.
Minden információt valós időben írunk át Önnek.
A hozzáférési kódot e-mailben küldjük el Önnek.
Minden információt valós időben írunk át Önnek.
▾ Módosíthatom vagy törölhetem a rendelésemet?
A webhelyünkön érvényesített összes megrendelést közvetlenül a németországi logisztikai platformunkra irányítjuk a gyors szállítás garantálása érdekében.
A Vásárlónak a megrendelés visszaigazolása előtt ellenőriznie kell választásának pontosságát, és a megrendeléskor pontos és teljes körű információkat kell megadnia (cím, irányítószám stb.)
A fizetés érvényesítése után a tranzakció rögzítésre kerül, és a megrendelés véglegessé válik, lemondás vagy módosítás nem lehetséges.
A Vásárlónak a megrendelés visszaigazolása előtt ellenőriznie kell választásának pontosságát, és a megrendeléskor pontos és teljes körű információkat kell megadnia (cím, irányítószám stb.)
A fizetés érvényesítése után a tranzakció rögzítésre kerül, és a megrendelés véglegessé válik, lemondás vagy módosítás nem lehetséges.
▾ Nincs készleten
Vegaoo vállalja, hogy a weboldalon beérkezett megrendeléseket csak a termékek rendelkezésre álló készletének határain belül teljesíti.
Egy vagy több megrendelt termék hiányábanVegaoo vállalja, hogy a lehető leghamarabb tájékoztatja az ügyfelet.
Egy vagy több megrendelt termék hiányábanVegaoo vállalja, hogy a lehető leghamarabb tájékoztatja az ügyfelet.
▾ Hibás terméket kaptam, mit tegyek?
Elnézést kérünk a felmerült kellemetlenségekért!
Kérésének jobb feldolgozása érdekében kérjük, küldjön nekünk fényképeket, amelyek a lehető legjobban mutatják be a termék hibás jellegét.
A fényképeket e-mailben küldheti el nekünk a következő címre: contact@vegaoo.com, és az e-mail tárgysorában feltünteti a rendelési számot.
Mindent megteszünk, hogy megoldást nyújtsunk Önnek.
Kérésének jobb feldolgozása érdekében kérjük, küldjön nekünk fényképeket, amelyek a lehető legjobban mutatják be a termék hibás jellegét.
A fényképeket e-mailben küldheti el nekünk a következő címre: contact@vegaoo.com, és az e-mail tárgysorában feltünteti a rendelési számot.
Mindent megteszünk, hogy megoldást nyújtsunk Önnek.
▾ Mi a teendő, ha hiányzik egy elem?
Lehetséges, hogy megrendelését több csomagban küldték el.
Kérjük, ellenőrizze szállítási e-mailjeit, hogy ellenőrizze az egyes csomagok szállítóleveleit.
Ha nem, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal e-mailben a következő címen: contact@vegaoo.com vagy a Kapcsolatfelvételi űrlap .
Kérjük, ellenőrizze szállítási e-mailjeit, hogy ellenőrizze az egyes csomagok szállítóleveleit.
Ha nem, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal e-mailben a következő címen: contact@vegaoo.com vagy a Kapcsolatfelvételi űrlap .
▾ Számlát szeretnék?
A számlát nem tartalmazza a csomag, de e-mailben kapja meg.
▾ Hogyan gyakorolhatom az elállási jogomat?
A megrendelés kézhezvételétől számított 14 naptári nap áll rendelkezésére az elállási jog gyakorlására.
Ehhez kérjük, küldjön nekünk egyértelmű kérést e-mailben a következő címre: contact@vegaoo.com
A terméket az értesítéstől számított 14 napon belül vissza kell küldeni. A visszaküldés költségei a vásárlót terhelik.
A visszatérítés, beleértve a szokásos szállítási költségeket is, az értesítéstől számított 14 napon belül történik.
Büntetést nem alkalmazunk, kivéve a termék nem megfelelő használata esetén. Csak a túlzott kezeléssel kapcsolatos értékcsökkenésért felel.
Javasoljuk, hogy őrizze meg a postaköltséget minden visszaküldéshez vagy visszavonáshoz.
Ehhez kérjük, küldjön nekünk egyértelmű kérést e-mailben a következő címre: contact@vegaoo.com
A terméket az értesítéstől számított 14 napon belül vissza kell küldeni. A visszaküldés költségei a vásárlót terhelik.
A visszatérítés, beleértve a szokásos szállítási költségeket is, az értesítéstől számított 14 napon belül történik.
Büntetést nem alkalmazunk, kivéve a termék nem megfelelő használata esetén. Csak a túlzott kezeléssel kapcsolatos értékcsökkenésért felel.
Javasoljuk, hogy őrizze meg a postaköltséget minden visszaküldéshez vagy visszavonáshoz.
Kézbesítés
▾ Hogyan változtathatom meg a szállítási címemet?
A webhelyünkön érvényesített összes megrendelést közvetlenül logisztikai platformunkra irányítjuk a gyors szállítás garantálása érdekében.
A Vásárlónak a megrendelés visszaigazolása előtt ellenőriznie kell választásának pontosságát, és a megrendeléskor pontos és teljes körű információkat kell megadnia (cím, irányítószám stb.)
A felelősség Vegaoo nem merülhet fel a szállítás késedelme esetén, amelyet az ügyfél helytelen vagy hiányos címének megadása okoz.
A fizetés érvényesítése után a tranzakció rögzítésre kerül, és a megrendelés véglegessé válik, lemondás vagy módosítás nem lehetséges.
A Vásárlónak a megrendelés visszaigazolása előtt ellenőriznie kell választásának pontosságát, és a megrendeléskor pontos és teljes körű információkat kell megadnia (cím, irányítószám stb.)
A felelősség Vegaoo nem merülhet fel a szállítás késedelme esetén, amelyet az ügyfél helytelen vagy hiányos címének megadása okoz.
A fizetés érvényesítése után a tranzakció rögzítésre kerül, és a megrendelés véglegessé válik, lemondás vagy módosítás nem lehetséges.
▾ Hogyan követhetem nyomon a csomagomat?
Ha szeretné megtudni, hogyan kézbesítették csomagját, kérjük, jelentkezzen be ügyfélfiókjába.
Kattintson a megfelelő megrendelés csomagszámára.
Ön az érintett fuvarozó weboldalára kerül; Hozzáférhet a szállítással kapcsolatos információkhoz (várható szállítási dátum, szállítási állapot stb.)
Kattintson a megfelelő megrendelés csomagszámára.
Ön az érintett fuvarozó weboldalára kerül; Hozzáférhet a szállítással kapcsolatos információkhoz (várható szállítási dátum, szállítási állapot stb.)
▾ Mik a szállítási idők?
• GLS : A kiszállítás 8 és 19 óra között történik és a GLS biztosítja, az esetek 96%-ában 3-5 munkanapon belül kiszállítással, raktárunkban történő átvételt követően.
• DHL expressz : Ez a szállítási mód reggel 8 és 18 óra között történik, és a DHL express biztosítja, az esetek 98%-ában 24/48 órán belüli kézbesítés, raktárunkból történő átvétel után.
A szállítási idők a Szállítási ország.
Nincs konkrét időpontunk a szállításra, ez a fuvarozótól és annak útvonalától függ.
• DHL expressz : Ez a szállítási mód reggel 8 és 18 óra között történik, és a DHL express biztosítja, az esetek 98%-ában 24/48 órán belüli kézbesítés, raktárunkból történő átvétel után.
A szállítási idők a Szállítási ország.
Nincs konkrét időpontunk a szállításra, ez a fuvarozótól és annak útvonalától függ.
▾ Mi történik, ha nem vagyok a szállításnál?
Ha hiányzik a csomag kézbesítésekor, a kézbesítő értesítést hagy Önnel, amelyben tájékoztatja Önt arról, hogyan vegye át a csomagot, vagy hogyan ütemezzen be új kézbesítést.
▾ Késői szállítás, mit kell tenni?
Meghívjuk Önt, hogy:
• Ellenőrizze csomagja nyomon követését a "Rendeléseim" ügyfélfiókjában, hogy megismerje annak pontos állapotát.
• Ne felejtse el ellenőrizni a fuvarozó által biztosított online nyomon követést is, lehet, hogy a csomag kézbesítéséről tájékoztató e-mail sajnos megérkezett a SPAM dobozába.
• Ha házhozszállítást kért, először ellenőrizze a szállítási címet.
• Ezután meghívjuk Önt, hogy kerüljön közelebb legközelebbi szomszédaihoz, előfordulhat, hogy a csomagot távollétében leadták nekik.
• Ügyfélszolgálatunk továbbra is elérhető e-mailben a következő címen: contact@vegaoo.com.
• Ellenőrizze csomagja nyomon követését a "Rendeléseim" ügyfélfiókjában, hogy megismerje annak pontos állapotát.
• Ne felejtse el ellenőrizni a fuvarozó által biztosított online nyomon követést is, lehet, hogy a csomag kézbesítéséről tájékoztató e-mail sajnos megérkezett a SPAM dobozába.
• Ha házhozszállítást kért, először ellenőrizze a szállítási címet.
• Ezután meghívjuk Önt, hogy kerüljön közelebb legközelebbi szomszédaihoz, előfordulhat, hogy a csomagot távollétében leadták nekik.
• Ügyfélszolgálatunk továbbra is elérhető e-mailben a következő címen: contact@vegaoo.com.
▾ Mennyi a szállítási idő?
A Vegaoo a fizetés érvényesítése függvényében készül el.
A hétvégén leadott megrendeléseket a következő hétfőn dolgozzuk fel.
A hétvégén leadott megrendeléseket a következő hétfőn dolgozzuk fel.
Fizetés/visszatérítés
▾ Milyen fizetési módok vannak?
Elfogadjuk a fizetést
•Bankkártya (Visa, Mastercard)
• PayPal
• ApplePay.
Minden fizetés biztonságos. További információkért és feltételekért kattintson a itt
•Bankkártya (Visa, Mastercard)
• PayPal
• ApplePay.
Minden fizetés biztonságos. További információkért és feltételekért kattintson a itt
▾ Mi a visszatérítési időszak?
Tájékoztatjuk, hogy a visszatérítés a megrendeléshez használt fizetési módon keresztül történik.
Amikor a jóváírást szolgáltatásaink érvényesítették, a visszatérítést visszaigazoló e-mailt elküldjük Önnek.
▾ A fizetésemet elutasították, mit tegyek?
Ellenőrizze, hogy a kártya adatai (szám, lejárati dátum, biztonsági kód) helyesek-e.
Ha a fizetést elutasítják, forduljon bankjához vagy PayPal.
Egyes fizetések hitelesítést igényelnek 3-D biztonságos : Értesítést kap a bankjától, hogy jelszóval vagy ujjlenyomattal igazolja személyazonosságát.
A hitelesítés érvényesítése után megrendelését e-mailben visszaigazoljuk.
Ha kérdése van a 3-D biztonságos, kérjük, vegye fel a kapcsolatot bankjával.
Ha a fizetést elutasítják, forduljon bankjához vagy PayPal.
Egyes fizetések hitelesítést igényelnek 3-D biztonságos : Értesítést kap a bankjától, hogy jelszóval vagy ujjlenyomattal igazolja személyazonosságát.
A hitelesítés érvényesítése után megrendelését e-mailben visszaigazoljuk.
Ha kérdése van a 3-D biztonságos, kérjük, vegye fel a kapcsolatot bankjával.
▾ Hogyan válaszolhatok egy hitelesítési üzenetre?
KÜZDELEM A HITELKÁRTYA-CSALÁSOK ELLEN
"Az általános értékesítési feltételeknek megfelelően a hitelesítési eljárást a csalárd fizetések elkerülése érdekében vezették be.
Vegaoo fenntartja a jogot, hogy ellenőrizze az ügyfél által megadott személyes adatokat, és megtegyen minden szükségesnek ítélt intézkedést annak ellenőrzésére, hogy valóban az a személy, akinek a bankszámláját megterhelték, valóban a megrendelést leadó személy-e.
Ez az ellenőrzés történhet személyazonosság és/vagy lakcím és/vagy banki dokumentumok (RIB) igazolásának kérése formájában.
Ha az ügyfél nem válaszol az ilyen kérésre, az automatikusan a kérdéses megrendelés törlését vonja maga után, további panasz lehetősége nélkül."
Ezért kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal közvetlenül e-mailben a következő címen: contact@vegaoo.com
Vegaoo fenntartja a jogot, hogy ellenőrizze az ügyfél által megadott személyes adatokat, és megtegyen minden szükségesnek ítélt intézkedést annak ellenőrzésére, hogy valóban az a személy, akinek a bankszámláját megterhelték, valóban a megrendelést leadó személy-e.
Ez az ellenőrzés történhet személyazonosság és/vagy lakcím és/vagy banki dokumentumok (RIB) igazolásának kérése formájában.
Ha az ügyfél nem válaszol az ilyen kérésre, az automatikusan a kérdéses megrendelés törlését vonja maga után, további panasz lehetősége nélkül."
Ezért kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal közvetlenül e-mailben a következő címen: contact@vegaoo.com
▾ Biztonságos az online fizetés?
Fizetéseinek biztonsága érdekében bankunk biztonságos fizetési rendszerét használjuk.
Banki adatait soha nem közöljük velünk, és a tőzsdék titkosítva vannak.
Kártyaszámát soha nem közöljük velünk.
A fizetésekhez hitelesítésre lehet szükség 3-D biztonságos (jelszó vagy ujjlenyomat).
A hitelesítés érvényesítése után megrendelését e-mailben visszaigazoljuk. Ha kérdése van a következőkkel kapcsolatban: 3-D biztonságos, lépjen kapcsolatba a bankjával.
Banki adatait soha nem közöljük velünk, és a tőzsdék titkosítva vannak.
Kártyaszámát soha nem közöljük velünk.
A fizetésekhez hitelesítésre lehet szükség 3-D biztonságos (jelszó vagy ujjlenyomat).
A hitelesítés érvényesítése után megrendelését e-mailben visszaigazoljuk. Ha kérdése van a következőkkel kapcsolatban: 3-D biztonságos, lépjen kapcsolatba a bankjával.
Visszatér
▾ Hogyan küldhetek vissza?
Egyszerűen küldje el a visszaküldési kérelmet ügyfélfiókján keresztül, a "Rendeléseim" alatt.
A kérés megerősítésére e-mailt küldünk.
A visszaküldésnek meg kell felelnie a következő feltételeknek:
• A visszaküldési kérelmet a termékek átvételétől számított 14 napon belül kell benyújtani.
• Küldje el a visszaküldést legkésőbb a visszaküldési kérelem közlésétől számított 14 napon belül.
• A visszaküldött termékek megfelelőségének ellenőrzése* után e-mailt küldünk Önnek (*A FELTÉTELEK, a visszaküldött termékeknek újnak, nem használtnak és teljesen sértetlennek kell lenniük az eredeti csomagolásukban (védőműanyag, termékkép, vonalkód stb.).
• A jelmez viselhető felpróbáláshoz, de védőcsomagolásban kell visszaküldeni.
• A visszatérítés a termék telephelyünkön történő átvételétől számított legfeljebb 14 napon belül történik, feltéve, hogy betartják a visszaküldési feltételeket.
Csak visszatérítés lehetséges, csere nem lehetséges.
További információért kérjük, olvassa el Visszaküldés Súgó oldal.
A kérés megerősítésére e-mailt küldünk.
A visszaküldésnek meg kell felelnie a következő feltételeknek:
• A visszaküldési kérelmet a termékek átvételétől számított 14 napon belül kell benyújtani.
• Küldje el a visszaküldést legkésőbb a visszaküldési kérelem közlésétől számított 14 napon belül.
• A visszaküldött termékek megfelelőségének ellenőrzése* után e-mailt küldünk Önnek (*A FELTÉTELEK, a visszaküldött termékeknek újnak, nem használtnak és teljesen sértetlennek kell lenniük az eredeti csomagolásukban (védőműanyag, termékkép, vonalkód stb.).
• A jelmez viselhető felpróbáláshoz, de védőcsomagolásban kell visszaküldeni.
• A visszatérítés a termék telephelyünkön történő átvételétől számított legfeljebb 14 napon belül történik, feltéve, hogy betartják a visszaküldési feltételeket.
Csak visszatérítés lehetséges, csere nem lehetséges.
További információért kérjük, olvassa el Visszaküldés Súgó oldal.
▾ Megkapta a visszaküldött termékeket?
Miután csomagját megkaptuk telephelyünkön, visszaigazoló e-mailt küldünk Önnek.
Ha a megrendelés visszaküldése után 14 munkanapon belül nem kapott e-mailt, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal e-mailben a következő címen: contact@vegaoo.com val:
• Az Ön rendelési száma
• A visszaküldés igazolása.
Ha a megrendelés visszaküldése után 14 munkanapon belül nem kapott e-mailt, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal e-mailben a következő címen: contact@vegaoo.com val:
• Az Ön rendelési száma
• A visszaküldés igazolása.
▾ Mik a visszaküldés feltételei?
A csomag kézhezvételétől számított 14 munkanap áll rendelkezésére a visszaküldési kérelem benyújtására.
A visszaküldött termék(ek)nek újnak, nem használtnak és teljesen sértetlennek kell lenniük az eredeti dobozukban.
A jelmezt nyilván fel lehet venni a felpróbáláshoz, de ha nem illik, a karton látványával tökéletesen vissza kell tenni a védőcsomagolásába.
Tájékoztatjuk, hogy a visszaküldés költségei a vásárlót terhelik.
Abban az esetben, ha a visszaküldött termék(ek) nem felelnek meg a fent meghatározott visszaküldési feltételeknek, a szállítási ár átutalását kérjük a vásárlótól, ha át kívánja venni a termék(eke)t.
Higiéniai vagy egészségvédelmi okokból egyes termékek nem küldhetők vissza, nem téríthetők vissza vagy cserélhetők.
További információért kérjük, olvassa el Általános értékesítési feltételek.
A visszaküldött termék(ek)nek újnak, nem használtnak és teljesen sértetlennek kell lenniük az eredeti dobozukban.
A jelmezt nyilván fel lehet venni a felpróbáláshoz, de ha nem illik, a karton látványával tökéletesen vissza kell tenni a védőcsomagolásába.
Tájékoztatjuk, hogy a visszaküldés költségei a vásárlót terhelik.
Abban az esetben, ha a visszaküldött termék(ek) nem felelnek meg a fent meghatározott visszaküldési feltételeknek, a szállítási ár átutalását kérjük a vásárlótól, ha át kívánja venni a termék(eke)t.
Higiéniai vagy egészségvédelmi okokból egyes termékek nem küldhetők vissza, nem téríthetők vissza vagy cserélhetők.
További információért kérjük, olvassa el Általános értékesítési feltételek.
Az én fiókom
▾ Hogyan hozhatom létre az ügyfélfiókomat?
Gyors és egyszerű!
• Kattintson a Fiókom ikonra.
• Írja be e-mail címét a mezőbe.
• Töltse ki az információs mezőket, és ellenőrizze a megadott információk pontosságát.
• Kattintson a Fiókom ikonra.
• Írja be e-mail címét a mezőbe.
• Töltse ki az információs mezőket, és ellenőrizze a megadott információk pontosságát.
▾ Hogyan változtathatom meg a személyes adataimat?
• Jelentkezzen be ügyfélfiókjába e-mail címével és az e-mailben kapott kóddal.
• Válassza a "Profil" lehetőséget a bal oldalon.
• Végezze el a módosításokat.
•Megment.
• Válassza a "Profil" lehetőséget a bal oldalon.
• Végezze el a módosításokat.
•Megment.
▾ Hogyan zárhatom be a fiókomat, hogyan iratkozhatok le?
Sajnáljuk, hogy elmentél.
Bármikor leiratkozhat, csak kérje az ügyfélszolgálatot e-mailben, írjon nekünk a következő címre: contact@vegaoo.com vagy a Kapcsolatfelvételi űrlap.
Bármikor leiratkozhat, csak kérje az ügyfélszolgálatot e-mailben, írjon nekünk a következő címre: contact@vegaoo.com vagy a Kapcsolatfelvételi űrlap.
▾ Védettek az adataim?
Az általa gyűjtött adatok Vegaoo kizárólag megrendelések kezelésére, ügyfélkapcsolatokra és személyre szabott szolgáltatások javítására használják.
Megosztható a szolgáltatások teljesítésében részt vevő partnerekkel vagy alvállalkozókkal.
Vegaoo felelős a CNIL-nek bejelentett adatok feldolgozásáért. A törvénynek megfelelően a felhasználó hozzáférhet, módosíthatja vagy törölheti adatait, és tiltakozhat azok nyilvánosságra hozatala ellen az ügyfélszolgálathoz fordulva.
További információk az adatvédelmi oldalon találhatók Adatvédelmi oldal.
Megosztható a szolgáltatások teljesítésében részt vevő partnerekkel vagy alvállalkozókkal.
Vegaoo felelős a CNIL-nek bejelentett adatok feldolgozásáért. A törvénynek megfelelően a felhasználó hozzáférhet, módosíthatja vagy törölheti adatait, és tiltakozhat azok nyilvánosságra hozatala ellen az ügyfélszolgálathoz fordulva.
További információk az adatvédelmi oldalon találhatók Adatvédelmi oldal.
▾ Hogyan iratkozhatok le a hírlevélről?
Bármikor leiratkozhat, csak kérje az Ügyfélszolgálatot e-mailben a következő címen:
contact@vegaoo.com vagy a hírlevélben található linken keresztül.
Promo
▾ Hogyan kaphatok promóciós ajánlatokat?
Csak iratkozzon fel hírlevelünkre! Kattintson ide a regisztrációhoz
Legyen Ön az első, aki értesül híreinkről, exkluzív kedvezményeinkről és akcióinkról.
Adja meg e-mail címét a "Feliratkozás a hírlevélre" fülön
▾ Hogyan használhatom fel a promóciós kódomat?
Egyszerűen adja hozzá a kódot a fizetési oldal jobb felső sarkában található mezőbe, majd kattintson az "Alkalmaz" gombra.