GYIK

Parancsok

Hogyan erősíthetem meg a megrendelést?
1. Válassza ki a termékeket, és tegye őket a kosárba.
2. A fizetés folytatásához érvényesítse a kosarat.
3. Adja meg szállítási címét.
4. Válassza ki a Szállítási mód.
5. Válassza ki a Fizetési mód .
6. Ellenőrizze számlázási címét.
7. Erősítse meg megrendelését.
8. A megrendelés érvényesítése után megrendelést visszaigazoló e-mailt kap.
9. A csomag kiszállítása után azonnal e-mailt küldünk Önnek egy linkkel, amellyel követheti a megrendelés szállítási lépéseit.
Rendelés állapota/Megrendelés visszaigazolása
A megrendelés előrehaladásának megtekintéséhez egyszerűen jelentkezzen be ügyfélfiókjába az e-mail címével.
A hozzáférési kódot e-mailben küldjük el Önnek.
Minden információt valós időben írunk át Önnek.
Módosíthatom vagy törölhetem a rendelésemet?
A webhelyünkön érvényesített összes megrendelést közvetlenül a németországi logisztikai platformunkra irányítjuk a gyors szállítás garantálása érdekében.
A Vásárlónak a megrendelés visszaigazolása előtt ellenőriznie kell választásának pontosságát, és a megrendeléskor pontos és teljes körű információkat kell megadnia (cím, irányítószám stb.)
A fizetés érvényesítése után a tranzakció rögzítésre kerül, és a megrendelés véglegessé válik, lemondás vagy módosítás nem lehetséges.
Nincs készleten
Vegaoo vállalja, hogy a weboldalon beérkezett megrendeléseket csak a termékek rendelkezésre álló készletének határain belül teljesíti.
Egy vagy több megrendelt termék hiányábanVegaoo vállalja, hogy a lehető leghamarabb tájékoztatja az ügyfelet.
Hibás terméket kaptam, mit tegyek?
Elnézést kérünk a felmerült kellemetlenségekért!
Kérésének jobb feldolgozása érdekében kérjük, küldjön nekünk fényképeket, amelyek a lehető legjobban mutatják be a termék hibás jellegét.
A fényképeket e-mailben küldheti el nekünk a következő címre: contact@vegaoo.com, és az e-mail tárgysorában feltünteti a rendelési számot.
Mindent megteszünk, hogy megoldást nyújtsunk Önnek.
Mi a teendő, ha hiányzik egy elem?
Lehetséges, hogy megrendelését több csomagban küldték el.
Kérjük, ellenőrizze szállítási e-mailjeit, hogy ellenőrizze az egyes csomagok szállítóleveleit.
Ha nem, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal e-mailben a következő címen: contact@vegaoo.com vagy a Kapcsolatfelvételi űrlap .
Számlát szeretnék?
A számlát nem tartalmazza a csomag, de e-mailben kapja meg.
Hogyan gyakorolhatom az elállási jogomat?
A megrendelés kézhezvételétől számított 14 naptári nap áll rendelkezésére az elállási jog gyakorlására.
Ehhez kérjük, küldjön nekünk egyértelmű kérést e-mailben a következő címre: contact@vegaoo.com
A terméket az értesítéstől számított 14 napon belül vissza kell küldeni. A visszaküldés költségei a vásárlót terhelik.
A visszatérítés, beleértve a szokásos szállítási költségeket is, az értesítéstől számított 14 napon belül történik.
Büntetést nem alkalmazunk, kivéve a termék nem megfelelő használata esetén. Csak a túlzott kezeléssel kapcsolatos értékcsökkenésért felel.
Javasoljuk, hogy őrizze meg a postaköltséget minden visszaküldéshez vagy visszavonáshoz.

Kézbesítés

Hogyan változtathatom meg a szállítási címemet?
A webhelyünkön érvényesített összes megrendelést közvetlenül logisztikai platformunkra irányítjuk a gyors szállítás garantálása érdekében.
A Vásárlónak a megrendelés visszaigazolása előtt ellenőriznie kell választásának pontosságát, és a megrendeléskor pontos és teljes körű információkat kell megadnia (cím, irányítószám stb.)
A felelősség Vegaoo nem merülhet fel a szállítás késedelme esetén, amelyet az ügyfél helytelen vagy hiányos címének megadása okoz.
A fizetés érvényesítése után a tranzakció rögzítésre kerül, és a megrendelés véglegessé válik, lemondás vagy módosítás nem lehetséges.
Hogyan követhetem nyomon a csomagomat?
Ha szeretné megtudni, hogyan kézbesítették csomagját, kérjük, jelentkezzen be ügyfélfiókjába.
Kattintson a megfelelő megrendelés csomagszámára.
Ön az érintett fuvarozó weboldalára kerül; Hozzáférhet a szállítással kapcsolatos információkhoz (várható szállítási dátum, szállítási állapot stb.)
Mik a szállítási idők?
• GLS : A kiszállítás 8 és 19 óra között történik és a GLS biztosítja, az esetek 96%-ában 3-5 munkanapon belül kiszállítással, raktárunkban történő átvételt követően.
DHL expressz : Ez a szállítási mód reggel 8 és 18 óra között történik, és a DHL express biztosítja, az esetek 98%-ában 24/48 órán belüli kézbesítés, raktárunkból történő átvétel után.
A szállítási idők a Szállítási ország.
Nincs konkrét időpontunk a szállításra, ez a fuvarozótól és annak útvonalától függ.
Mi történik, ha nem vagyok a szállításnál?
Ha hiányzik a csomag kézbesítésekor, a kézbesítő értesítést hagy Önnel, amelyben tájékoztatja Önt arról, hogyan vegye át a csomagot, vagy hogyan ütemezzen be új kézbesítést.
Késői szállítás, mit kell tenni?
Meghívjuk Önt, hogy:
• Ellenőrizze csomagja nyomon követését a "Rendeléseim" ügyfélfiókjában, hogy megismerje annak pontos állapotát.
• Ne felejtse el ellenőrizni a fuvarozó által biztosított online nyomon követést is, lehet, hogy a csomag kézbesítéséről tájékoztató e-mail sajnos megérkezett a SPAM dobozába.
• Ha házhozszállítást kért, először ellenőrizze a szállítási címet.
• Ezután meghívjuk Önt, hogy kerüljön közelebb legközelebbi szomszédaihoz, előfordulhat, hogy a csomagot távollétében leadták nekik.
• Ügyfélszolgálatunk továbbra is elérhető e-mailben a következő címen: contact@vegaoo.com.
Mennyi a szállítási idő?
A Vegaoo a fizetés érvényesítése függvényében készül el.
A hétvégén leadott megrendeléseket a következő hétfőn dolgozzuk fel.

Fizetés/visszatérítés

Milyen fizetési módok vannak?
Elfogadjuk a fizetést
•Bankkártya (Visa, Mastercard)
• PayPal
• ApplePay.
Minden fizetés biztonságos. További információkért és feltételekért kattintson a itt
Mi a visszatérítési időszak?
Tájékoztatjuk, hogy a visszatérítés a megrendeléshez használt fizetési módon keresztül történik. Amikor a jóváírást szolgáltatásaink érvényesítették, a visszatérítést visszaigazoló e-mailt elküldjük Önnek.
A fizetésemet elutasították, mit tegyek?
Ellenőrizze, hogy a kártya adatai (szám, lejárati dátum, biztonsági kód) helyesek-e.
Ha a fizetést elutasítják, forduljon bankjához vagy PayPal.
Egyes fizetések hitelesítést igényelnek 3-D biztonságos : Értesítést kap a bankjától, hogy jelszóval vagy ujjlenyomattal igazolja személyazonosságát.
A hitelesítés érvényesítése után megrendelését e-mailben visszaigazoljuk.
Ha kérdése van a 3-D biztonságos, kérjük, vegye fel a kapcsolatot bankjával.
Hogyan válaszolhatok egy hitelesítési üzenetre?
KÜZDELEM A HITELKÁRTYA-CSALÁSOK ELLEN "Az általános értékesítési feltételeknek megfelelően a hitelesítési eljárást a csalárd fizetések elkerülése érdekében vezették be.
Vegaoo fenntartja a jogot, hogy ellenőrizze az ügyfél által megadott személyes adatokat, és megtegyen minden szükségesnek ítélt intézkedést annak ellenőrzésére, hogy valóban az a személy, akinek a bankszámláját megterhelték, valóban a megrendelést leadó személy-e.
Ez az ellenőrzés történhet személyazonosság és/vagy lakcím és/vagy banki dokumentumok (RIB) igazolásának kérése formájában.
Ha az ügyfél nem válaszol az ilyen kérésre, az automatikusan a kérdéses megrendelés törlését vonja maga után, további panasz lehetősége nélkül."

Ezért kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal közvetlenül e-mailben a következő címen: contact@vegaoo.com
Biztonságos az online fizetés?
Fizetéseinek biztonsága érdekében bankunk biztonságos fizetési rendszerét használjuk.
Banki adatait soha nem közöljük velünk, és a tőzsdék titkosítva vannak.
Kártyaszámát soha nem közöljük velünk.
A fizetésekhez hitelesítésre lehet szükség 3-D biztonságos (jelszó vagy ujjlenyomat).
A hitelesítés érvényesítése után megrendelését e-mailben visszaigazoljuk. Ha kérdése van a következőkkel kapcsolatban: 3-D biztonságos, lépjen kapcsolatba a bankjával.

Visszatér

Hogyan küldhetek vissza?
Egyszerűen küldje el a visszaküldési kérelmet ügyfélfiókján keresztül, a "Rendeléseim" alatt.
A kérés megerősítésére e-mailt küldünk.

A visszaküldésnek meg kell felelnie a következő feltételeknek:
• A visszaküldési kérelmet a termékek átvételétől számított 14 napon belül kell benyújtani.
• Küldje el a visszaküldést legkésőbb a visszaküldési kérelem közlésétől számított 14 napon belül.
• A visszaküldött termékek megfelelőségének ellenőrzése* után e-mailt küldünk Önnek (*A FELTÉTELEK, a visszaküldött termékeknek újnak, nem használtnak és teljesen sértetlennek kell lenniük az eredeti csomagolásukban (védőműanyag, termékkép, vonalkód stb.).
• A jelmez viselhető felpróbáláshoz, de védőcsomagolásban kell visszaküldeni.
• A visszatérítés a termék telephelyünkön történő átvételétől számított legfeljebb 14 napon belül történik, feltéve, hogy betartják a visszaküldési feltételeket.
Csak visszatérítés lehetséges, csere nem lehetséges.
További információért kérjük, olvassa el Visszaküldés Súgó oldal.
Megkapta a visszaküldött termékeket?
Miután csomagját megkaptuk telephelyünkön, visszaigazoló e-mailt küldünk Önnek.
Ha a megrendelés visszaküldése után 14 munkanapon belül nem kapott e-mailt, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal e-mailben a következő címen: contact@vegaoo.com val:
• Az Ön rendelési száma
• A visszaküldés igazolása.
Mik a visszaküldés feltételei?
A csomag kézhezvételétől számított 14 munkanap áll rendelkezésére a visszaküldési kérelem benyújtására.
A visszaküldött termék(ek)nek újnak, nem használtnak és teljesen sértetlennek kell lenniük az eredeti dobozukban.
A jelmezt nyilván fel lehet venni a felpróbáláshoz, de ha nem illik, a karton látványával tökéletesen vissza kell tenni a védőcsomagolásába.
Tájékoztatjuk, hogy a visszaküldés költségei a vásárlót terhelik.
Abban az esetben, ha a visszaküldött termék(ek) nem felelnek meg a fent meghatározott visszaküldési feltételeknek, a szállítási ár átutalását kérjük a vásárlótól, ha át kívánja venni a termék(eke)t.
Higiéniai vagy egészségvédelmi okokból egyes termékek nem küldhetők vissza, nem téríthetők vissza vagy cserélhetők.
További információért kérjük, olvassa el Általános értékesítési feltételek.

Az én fiókom

Hogyan hozhatom létre az ügyfélfiókomat?
Gyors és egyszerű!
• Kattintson a Fiókom ikonra.
• Írja be e-mail címét a mezőbe.
• Töltse ki az információs mezőket, és ellenőrizze a megadott információk pontosságát.
Hogyan változtathatom meg a személyes adataimat?
• Jelentkezzen be ügyfélfiókjába e-mail címével és az e-mailben kapott kóddal.
• Válassza a "Profil" lehetőséget a bal oldalon.
• Végezze el a módosításokat.
•Megment.
Hogyan zárhatom be a fiókomat, hogyan iratkozhatok le?
Sajnáljuk, hogy elmentél.
Bármikor leiratkozhat, csak kérje az ügyfélszolgálatot e-mailben, írjon nekünk a következő címre: contact@vegaoo.com vagy a Kapcsolatfelvételi űrlap.
Védettek az adataim?
Az általa gyűjtött adatok Vegaoo kizárólag megrendelések kezelésére, ügyfélkapcsolatokra és személyre szabott szolgáltatások javítására használják.
Megosztható a szolgáltatások teljesítésében részt vevő partnerekkel vagy alvállalkozókkal.
Vegaoo felelős a CNIL-nek bejelentett adatok feldolgozásáért. A törvénynek megfelelően a felhasználó hozzáférhet, módosíthatja vagy törölheti adatait, és tiltakozhat azok nyilvánosságra hozatala ellen az ügyfélszolgálathoz fordulva.
További információk az adatvédelmi oldalon találhatók Adatvédelmi oldal.
Hogyan iratkozhatok le a hírlevélről?
Bármikor leiratkozhat, csak kérje az Ügyfélszolgálatot e-mailben a következő címen: contact@vegaoo.com vagy a hírlevélben található linken keresztül.

Promo

Hogyan kaphatok promóciós ajánlatokat?

Csak iratkozzon fel hírlevelünkre! Kattintson ide a regisztrációhoz
Legyen Ön az első, aki értesül híreinkről, exkluzív kedvezményeinkről és akcióinkról.
Adja meg e-mail címét a "Feliratkozás a hírlevélre" fülön
Hogyan használhatom fel a promóciós kódomat?
Egyszerűen adja hozzá a kódot a fizetési oldal jobb felső sarkában található mezőbe, majd kattintson az "Alkalmaz" gombra.