GYIK

Rendelések

Hogyan lehet leadni egy rendelést?
1. Válassza ki a kívánt termékeket, majd tegye őket a kosárba.
2. Véglegesítse a kosarat a fizetéshez.
3. Adja meg a szállítási címét.
4. Válassza ki a szállítási módot.
5. Válassza ki a fizetési módot.
6. Ellenőrizze a számlázási címet.
7. Erősítse meg a rendelését.
8. A rendelés véglegesítése után visszaigazoló e-mailt kap.
9. Amint a csomagot feladtuk, egy e-mailben küldünk egy linket, amelyen nyomon követheti rendelése szállítási lépéseit.
Rendelés állapota / Rendelés visszaigazolása
A rendelésének állapotát úgy tekintheti meg, ha bejelentkezik ügyfélfiókjába az e-mail címe segítségével.
Egy belépési kódot fog kapni e-mailben.
Minden információt valós időben fog látni.
Módosíthatom vagy lemondhatom a rendelésemet?
A weboldalunkon leadott minden rendelés közvetlenül a németországi logisztikai központunkhoz kerül, hogy a gyors kiszállítást biztosítsuk.
A vásárlónak a rendelés megerősítése előtt ellenőriznie kell a kiválasztott termékeket, és pontos, teljes adatokat kell megadnia (cím, irányítószám stb.).
Miután a fizetés megtörtént, a tranzakció rögzítésre kerül, és a rendelés véglegessé válik, módosításra vagy lemondásra nincs lehetőség.
Készlethiány
Vegaoo vállalja, hogy a weboldalon beérkezett rendeléseket csak a termékek elérhető készleteinek erejéig teljesíti.
Ha egy vagy több megrendelt termék nem elérhető, Vegaoo vállalja, hogy erről a lehető leghamarabb tájékoztatja az ügyfelet.
Hibás terméket kaptam, mit tegyek?
Elnézést kérünk a kellemetlenségért!
A kérés gyorsabb feldolgozásához kérjük, küldjön nekünk olyan fényképeket, amelyek a lehető legjobban bemutatják a termék hibáját.
A fotókat elküldheti e-mailben a következő címre: contact@vegaoo.com, a levél tárgyában feltüntetve a rendelési számát.
Mindent megteszünk, hogy megoldást találjunk Önnek.
Mit tegyek, ha hiányzik egy termék?
Előfordulhat, hogy rendelését több csomagban küldtük el.
Kérjük, ellenőrizze a szállítási e-mail(jei)t, hogy átnézze minden csomag szállítólevelét.
Ha mégsem találja a terméket, kérjük, vegye fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal e-mailben a contact@vegaoo.com címen vagy a kapcsolatfelvételi űrlapon keresztül.
Szeretnék számlát kapni.
A számla nem lesz a csomagban, hanem e-mailben fogja megkapni.
Hogyan élhetek az elállási jogommal?
A rendelés átvételétől számítva 14 naptári napos törvényes határidő áll rendelkezésére, hogy éljen elállási jogával.
Ehhez küldjön egy egyértelmű kérelmet e-mailben a következő címre: contact@vegaoo.com
A terméket a visszajelzéstől számított 14 napon belül kell visszaküldeni. A visszaküldés költségei a vásárlót terhelik.
A visszatérítés – beleértve a standard szállítási díjat is – a bejelentéstől számított 14 napon belül történik meg.
Semmilyen büntetés nem kerül felszámításra, kivéve, ha a terméket nem rendeltetésszerűen használták. Ön kizárólag a túlzott használat miatti értékcsökkenésért felel.
Javasoljuk, hogy minden visszaküldés vagy elállás esetén őrizze meg a feladás igazolását.

Szállítás

Hogyan módosíthatom a szállítási címemet?
Minden, weboldalunkon véglegesített rendelés közvetlenül logisztikai platformunkra kerül továbbításra, hogy gyors kiszállítást biztosítsunk.
A vásárlónak a megrendelés megerősítése előtt ellenőriznie kell a kiválasztott termékek helyességét, és a rendelés leadásakor pontos és teljes adatokat kell megadnia (cím, irányítószám...)
Vegaoo nem vállal felelősséget a szállítási késedelemért, ha azt a vásárló hibás vagy hiányos cím megadása okozza.
A fizetés jóváhagyása után a tranzakció rögzítésre kerül, a rendelés végleges lesz, módosításra vagy törlésre nincs lehetőség.
Hogyan követhetem a csomagomat?
A csomagja útjának nyomon követéséhez kérjük, jelentkezzen be ügyfélfiókjába.
Kattintson az érintett rendelés csomagszámára.
Átirányításra kerül az adott futárcég weboldalára, ahol megtekintheti a szállítási információkat (tervezett kézbesítési dátum, szállítás állapota stb.)
Milyen a szállítási idő?
• GLS : A szállítás 8 és 19 óra között történik, a GLS végzi, az esetek 96%-ában 3-5 munkanapon belül, miután az árut átvették raktárunkból.
DHL express : Ez a szállítási mód 8 és 18 óra között történik, a DHL express végzi, az esetek 98%-ában 24/48 órán belül, miután az árut átvették raktárunkból.
A szállítási idők változhatnak a kézbesítés országa szerint.
Pontos szállítási időpontot nem tudunk megadni, ez a futártól és az ő útvonalától függ.
Mi történik, ha nem vagyok otthon a kézbesítéskor?
Ha a csomag kézbesítésekor nincs otthon, a futár értesítőt hagy, amelyen szerepel, hogyan veheti át csomagját, vagy hogyan egyeztethet új kézbesítési időpontot.
Késik a szállítás, mit tegyek?
Javasoljuk, hogy:
• Ellenőrizze csomagja nyomkövetését ügyfélfiókjában, a „Rendeléseim” menüpontban, hogy megtudja annak pontos státuszát.
• Tekintse meg az online nyomkövetést is, amelyet a futárcég biztosít, előfordulhat, hogy a csomag útjáról szóló email a SPAM mappába került.
• Ha házhozszállítást kért, először ellenőrizze a megadott szállítási címet.
• Ezután érdeklődjön közvetlen szomszédainál is, lehet, hogy távollétében náluk helyezték el a csomagot.
• Ügyfélszolgálatunk továbbra is rendelkezésére áll e-mailben a következő címen: contact@vegaoo.com .
Mennyi az átfutási idő a kiszállításra?
Minden, a Vegaoo weboldalon leadott rendelés a fizetés jóváhagyását követően kerül előkészítésre.
A hétvégén leadott rendelések feldolgozása a következő hétfőn történik.

Fizetés/Visszatérítés

Milyen fizetési módokat fogadnak el?
Elfogadjuk az alábbi fizetési módokat:
• Bankkártya (Visa, Mastercard)
• PayPal
• ApplePay.
Minden fizetés biztonságos. További információkért és feltételekért kattintson ide
Mennyi idő alatt történik a visszatérítés?
Tájékoztatjuk, hogy a visszatérítéseket ugyanazzal a fizetési móddal teljesítjük, amellyel a rendelést leadta. Amint a jóváírást szolgáltatásunk megerősíti, visszaigazoló e-mailt küldünk a visszatérítésről.
Elutasították a fizetésemet, mit tegyek?
Ellenőrizze, hogy a kártyaadatai (szám, lejárati dátum, biztonsági kód) helyesek-e.
Ha a fizetést elutasítják, vegye fel a kapcsolatot bankjával vagy a PayPal ügyfélszolgálatával.
Egyes fizetésekhez 3-D Secure hitelesítés szükséges: bankja értesítést küld, hogy jelszóval vagy ujjlenyomattal igazolja személyazonosságát.
Az azonosítás jóváhagyása után rendelését e-mailben visszaigazoljuk.
A 3-D Secure szolgáltatással kapcsolatos kérdések esetén forduljon bankjához.
Hogyan válaszoljak egy hitelesítési üzenetre?
BANKKÁRTYA CSALÁS ELLENI VÉDELEM "Az általános értékesítési feltételeknek megfelelően hitelesítési eljárást alkalmazunk a csalárd fizetések elkerülése érdekében.
Vegaoo fenntartja a jogot, hogy ellenőrizze az ügyfél által megadott személyes adatokat, és minden szükséges intézkedést megtegyen annak igazolására, hogy a bankszámláról levont összeg valóban annak a személynek a rendelését érinti, aki azt leadta.
Ez az ellenőrzés történhet személyazonosságot és/vagy lakcímet és/vagy bankszámlaadatokat (RIB) igazoló dokumentumok bekérésével.
Ha az ügyfél nem válaszol egy ilyen kérésre, az automatikusan az érintett rendelés törlését vonja maga után, minden további reklamáció lehetősége nélkül."

Ezért kérjük, hogy közvetlenül vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal e-mailben a következő címen: contact@vegaoo.com
Biztonságos az online fizetés?
Fizetései biztonsága érdekében bankunk biztonságos fizetési rendszerét használjuk.
Banki adatait soha nem adjuk tovább, az adatforgalom titkosított.
A kártyaszáma semmilyen körülmények között nem jut el hozzánk.
A fizetéshez szükség lehet 3-D Secure hitelesítésre (jelszó vagy ujjlenyomat).
A hitelesítés jóváhagyása után rendelését e-mailben visszaigazoljuk. A 3-D Secure rendszerrel kapcsolatos kérdések esetén forduljon bankjához.

Visszaküldés

Hogyan lehet visszaküldeni a terméket?
Egyszerűen kérje a visszaküldést ügyfélfiókjában, a "rendeléseim" menüpontban.
E-mailben visszaigazolást kap a kérésről.

A visszaküldésnek a következő feltételeknek kell megfelelnie:
• A visszaküldési kérelmet a termékek kézhezvételétől számított 14 napon belül kell benyújtani.
• A visszaküldött csomagot legkésőbb a visszaküldési kérelem bejelentését követő 14 napon belül kell feladni.
• E-mailben értesítjük, miután *ellenőriztük a visszaküldött termékek megfelelőségét (*Az ÁSZF szerint a visszaküldött termékeknek újaknak, használatlanoknak kell lenniük, és eredeti, sértetlen csomagolásban kell lenniük (védőfólia, a termék képi megjelenése, vonalkód stb.).
• Egy jelmez felpróbálható, de vissza kell helyezni a védőcsomagolásába.
• A visszatérítés legkésőbb 14 napon belül történik, miután a termék beérkezett hozzánk, feltéve, hogy a visszaküldési feltételek teljesülnek.
Csak visszatérítés lehetséges, csere nem elfogadott.
További információért kérjük, tekintse meg visszaküldési segédletünket.
Megkapták a visszaküldött termékeket?
Amint a csomagja beérkezik hozzánk, visszaigazoló e-mailt küldünk Önnek.
Ha 14 munkanap elteltével sem kapott e-mailt a visszaküldés után, lépjen kapcsolatba Ügyfélszolgálatunkkal e-mailben a contact@vegaoo.com címen, az alábbiakkal:
• Rendelési száma
• A visszaküldés feladásának igazolása.
Mik a visszaküldés feltételei?
A csomag átvételétől számítva 14 munkanap áll rendelkezésére, hogy visszaküldési kérelmet nyújtson be.
A visszaküldött termék(ek)nek újnak, nem használt állapotúnak kell lenniük, eredeti, sértetlen dobozukban.
A jelmezt természetesen fel lehet próbálni, de ha nem megfelelő, tökéletesen vissza kell helyezni a védőcsomagolásába, karton vizuáljával együtt.
Felhívjuk figyelmét, hogy a visszaküldés költsége a vásárlót terheli.
Amennyiben a visszaküldött termék(ek) nem felelnek meg a fent leírt visszaküldési feltételeknek, a szállítási díj átutalását kérjük az ügyféltől, ha vissza szeretné kapni a terméket/termékeket.
Higiéniai vagy egészségvédelmi okokból bizonyos termékek nem küldhetők vissza, és nem visszatéríthetők, illetve nem cserélhetők.
További információért kérjük, tekintse meg általános szerződési feltételeinket.

Fiókom

Hogyan hozhatom létre a fiókomat?
Egyszerű és gyors!
• Kattintson a Fiókom ikonra.
• Adja meg e-mail címét a mezőbe.
• Töltse ki az adatokat, és ellenőrizze a megadott információk pontosságát.
Hogyan módosíthatom a személyes adataimat?
• Jelentkezzen be ügyfélfiókjába e-mail címével és a levélben kapott kóddal.
• Válassza bal oldalon a "Profil" menüpontot.
• Végezze el a módosításokat.
• Mentse el.
Hogyan zárhatom be a fiókomat, hogyan iratkozhatok le?
Sajnáljuk, hogy távozik.
Bármikor leiratkozhat, csak annyi a teendője, hogy kapcsolatba lép ügyfélszolgálatunkkal e-mailben az alábbi címen: contact@vegaoo.com vagy a kapcsolatfelvételi űrlapon keresztül.
Védettek az adataim?
A Vegaoo által gyűjtött adatokat kizárólag a megrendelések kezelésére, az ügyfélkapcsolatokra és a személyre szabott szolgáltatások fejlesztésére használjuk fel.
Az adatok megosztásra kerülhetnek olyan partnerekkel vagy alvállalkozókkal, akik részt vesznek a szolgáltatások teljesítésében.
Vegaoo felelős ezen adatok kezeléséért, amelyet a CNIL-nél jelentettek be. A törvénynek megfelelően a felhasználó hozzáférhet, módosíthat vagy törölheti adatait, illetve tiltakozhat azok továbbítása ellen az ügyfélszolgálaton keresztül.
További információkat az adatvédelem oldalán talál adatvédelem oldal.
Hogyan iratkozhatok le a hírlevélről?
Bármikor leiratkozhat, csak annyit kell tennie, hogy kapcsolatba lép ügyfélszolgálatunkkal e-mailben a következő címen: contact@vegaoo.com vagy a hírlevélben található leiratkozási linken keresztül.

Akció

Hogyan kaphatok promóciós ajánlatokat?

Csak iratkozzon fel hírlevelünkre! Kattintson ide a feliratkozáshoz
Elsőként értesülhet újdonságainkról, híreinkről, exkluzív kedvezményeinkről és promócióinkról.
Adja meg e-mail címét a " Iratkozzon fel a hírlevélre " fülön
Hogyan használhatom fel a promóciós kódomat?
Csak be kell írni a kódot a fizetési oldal jobb felső sarkában található megfelelő mezőbe, majd kattintani az "alkalmaz" gombra.